چمپیونزلیگ؛ الگری: میلان خوش شانس بود؛ به بنیتز حسادت نمی کنم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم میلان پس از پیروزی 2-0 در برابر سلتیک گلاسکو اذعان کرد که میلان خوش شانس بوده است که موفق به کسب پیروزی در مقابل حریف اسکاتلندی خود شده است.

الگری پس از این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "پیروزی در این دیدار مهم بود و ما در نیمه دوم تلاش خود را آغاز کردیم، اما نتوانستیم موتور خود را روشن کنیم. ما خوش شانس بودیم که موفق به گلزنی شدیم."

"این پیروزی برای ما بسیار خوب بو، زیرا بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. من در مورد اینکه گل ها همیشه در دقایق پایانی به ثمر  می رسد عصبانی نمی شوم، اگر در همه دیدارها اینگونه پیروز شویم خوشحال نیز می شویم. حقیقت این است در دقایق پایانی فاضاها بیشتر می شود و شانس های بیشتری به دست می آوریم."

"ما همچنان باید پیشرفت کنیم. ما توپ ها را بیش از حد به حریف می دادیم و به سختی با پاسکاری پیشروی می کردیم. اما عکس العمل خوبی از بازیکنانم برای کسب پیروزی دریافت کردیم."

"بازیکنانم با قلب و آرزوهای خود بازی کردند. آن ها می دانند یک بازی تا زمانی که پایان نیافته، همچنان ادامه دارد. همانطور که ما در برابر تورینو دیدیم. چیزی که ما نیاز به پیشرفت در بازی خود داریم این است که بدانیم چه زمانی به بازیمان سرعت دهیم و چه زمانی با تاخیر و آرامش بازی کنیم. ما در ابتدای بازی با پاس های بلند بازی را آغاز کردیم، که نمی بایست اینگونه عمل می کردیم."

"ما باید همیشه سعی کنیم که مثبت فکر کنیم. من به 15 الی 20 دقیقه پایانی بازی بسیار ایمان دارم. می دانم که در این دقایق ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. تعویض ها نیز به تیم کمک خواهد کرد همانطور که در روز شنبه شاهد آن بودیم."

"ما در اولین اسکودتویمان به دلیل عملکرد خوبمان در نیم فصل دوم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم، در خالی که در اسکودتوی دوم، مصدومان زیادی داشتیم و به همین دلیل آن را از دست دادیم. من همیشه برای بازیکنانی که بر روی نیمکت قرار دارند بیشتر از بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار دارند، اهمیت می دهم."

میلان یکشنبه شب در هفته چهارم سری آ به مصاف ناپولی خواهد رفت. الگری در این باره گفت: "این نتیجه بدین معناست که ما می توانیم بهترین عملکرد خود را در برابر ناپولی به نمایش گذاریم. من می خواهم از رافا بنیتز تقدیر کنم که موفق شده در چند ماه گذشته سبک بازی ناپولی را به خوبی تغییر دهد."

"اینیاتزیو آباته، ام بایه نیانگ و آندرا پولی می توانند برای دیدار روز یکشنبه در میدان حاضر شوند. ما باید طی چند روز آینده سطح آمادگیمان را برای اولین دیدار حساس فصلمان را به حد مناسب برسانیم. من به بازیکنان در اختیار بنیتز حسادت نمی کنم. من خوشحال هستم که با او رقابت خواهم کرد. من تصور می کنم یک فصل خوب پیش رو خواهیم داشت و زمان زیادی خواهیم داشت تا عملکرد ضعیف اولیه مان را جبران نماییم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:51 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 30708
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1